Kết quả nghiên cứu

KẾT QUẢ NGHIÊN CỨU - THS NGUYỄN THẾ NINH

01/07/2017
Danh sách các bài báo đăng trên tạp chí quốc tế có ISSN từ năm 2014 do ThS Nguyễn Thế Ninh là tác giả/đồng tác giả.
STTTên bài báo khoa họcTên tác giả / Đồng tác giảTên tạp chí, hội thảoNăm xuất bảnGhi chú
 
1
Encouraging Vietnamese Household Recycling Behavior: Insights and ImplicationsNguyễn Thế Ninh/Nguyễn Hoàng Việt/Antonio Lobo/Đào Thế SơnSustainability, Vol. 9 No. 2, Article
no. 179
 
2017
SSCI, SCIE,
Scopus
 
2
Young consumers' green purchase behaviour in an emerging marketNguyễn Thế Ninh/Antonio Lobo/Nguyễn Bách KhoaJournal of Strategic Marketing, Epub: doi:                      10.1080/0965254X.2017.1318946 
2017
Scopus, ABDC: hạng A
 
3
Energy efficient household appliances in emerging markets: The influence of consumers' values and knowledge on their attitudes and purchase  behaviour 
Nguyễn Thế Ninh/Antonio Lobo/ Steven Greenland
 
International Journal of Consumer Studies, Vol. 41 No. 2, pp. 167-177
 
2017
 
SSCI; ABDC:
hạng A
 
4
The    Influence    of    Cultural    Values          on               Green Purchase BehaviourNguyễn Thế Ninh/Antonio Lobo/ Steven GreenlandMarketing Intelligence and Planning, Vol. 35 No. 3, pp. 377-396 
2017
SSCI; Scopus; ABDC:  hạng A
 
5
The influence of Vietnamese consumers' altruistic values on their purchase of energy efficient appliancesNguyễn Thế Ninh/Antonio Lobo/ Steven GreenlandAsia Pacific Journal of Marketing and Logistics, Vol. 29 No. 4 
2017
SSCI; Scopus; ABDC:  hạng B
 
6
Green purchase behavior: mitigating barriers in developing countriesNguyễn Thế Ninh/Phan Thị Thu Hoài/Cao Tuấn Khanh/Nguyễn Hoàng Việt 
Strategic Direction, Vol. 33 No. 8
 
2017
Scopus; Emerald Group Publishing
 
7
 
Determinants influencing conservation behaviour: Perceptions of Vietnamese consumers
Nguyễn Thế Ninh/Antonio Lobo/Nguyễn Hoàng Long/Phan Thị Thu Hoài/Cao Tuấn Khanh 
Journal of Consumer Behaviour Vol.
15 No. 6, pp. 560-570
 
2016
 
SSCI; Scopus; ABDC: hạng B
 
8
Pro-environmental purchase behaviour: The role of consumers' biospheric valuesNguyễn Thế Ninh/Antonio Lobo/ Steven GreenlandJournal of Retailing and Consumer Services Vol. 33, pp. 98-108 
2016
Scopus Q1; ABDC: hạng A
 
9
The Influence of Service Quality on Customer Loyalty Intentions: A Study in the Vietnam Retail SectorNguyễn Thế Ninh/Nguyễn Hoàng Long/Cao Tuấn Khanh/Phan Thị Thu HoàiAsian Social Science Vol. 12 No. 2, pp. 112-119 
2016
 
ABDC: hạng C
 
 
10
 
Cultural Influences on Overall Service Quality Expectations: Evidence from Vietnamese Customers
 
 
Nguyễn Thế Ninh/Cao Tuấn Khanh/Phan Thị Thu Hoài
 
 
Asian Social Science Vol. 11 No. 25, pp. 151-159
 
 
2015
 
Tạp chí nằm trong Scopus 2011-2015;
ABDC: hạng C
 
11
Predicting Consumer Intention to Use Mobile Payment Services: Empirical Evidence from VietnamNguyễn Thế Ninh/Cao Tuấn Khanh/Đặng Phương Linh/Nguyễn Hiền AnhInternational Journal of Marketing Studies Vol. 8 No. 1, pp. 117-124 
2015
 
EBSCOhost
 
12
The Impact of Marketing Mix Elements on Food Buying Behavior: A Study of Supermarket Consumers in VietnamNguyễn Thế Ninh/Phan Thị Thu Hoài/ Vũ Phương AnhInternational Journal of Business and Management, Vol. 10 No. 10, pp. 206-
215
 
2015
 
EBSCOhost
 
13
An Exploratory Investigation into Customer Perceived Value of Food Products in VietnamNguyễn Thế Ninh/Vũ Phương Anh/Cao Tuấn Khanh/Phan Thị Thu HoàiInternational Business Research, Vol.
8 No. 12, pp. 1-8
 
2015
 
EBSCOhost